Vásárlás menete

Vásárlás menetének pontos leírása

5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a kosár ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, csupán be kell helyezni, minden megvásárolni kívánt terméket a kosárba. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a frissítés ikonra kattint a Felhasználó.

5.5. Felhasználó megnyomja a „Tovább a pénztárhoz” gombot, majd kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

5.5.1. Fizetési módok: A fizetés számla alapján bankkártyás fizetéssel, vagy utánvétellel jöhet létre.

Bankkártyás fizetés menete

  1. Már van lehetőség biztonságos Barion online bankkártyás fizetőrendszeren keresztüli fizetésre is. Attól biztonságos, hogy a webáruház csak a megrendeléshez szükséges információkhoz jut hozzá a bank pedig csupán a fizetési tranzakcióhoz nélkülözhetetlen adatokat kapja meg. Fontos, hogy olyan böngészőt használjon, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót.
  2. A vásárlás menete:
  • Ha kiválasztottad a kívánt termékeket és a kosaradba helyezted őket, akkor kattints a bankkártyás fizetésre.
    • Ezután átirányítunk a Barion oldalára, ahol meg kell adni a kártyád (MasterCard / VISA / erre alkalmas webkártya) adatait.
    • Szükséges adatok: Név, Kibocsátó bank neve, Számlaszám, Biztonsági kód, Kártya lejárati dátuma. A Fizetés gombot kiválasztva, amennyiben kellő fedezettel rendelkezel, létrejön a tranzakció.
    • Végül visszatérsz a LEDen Világításod oldalára, ahol visszaigazolást kapsz a sikeres vásárlásról.

Fontos! Abban az esetben, ha nem kerülsz vissza webáruházunk oldalára, a tranzakció sikertelennek minősül. Ugyanez a helyzet áll fenn, ha a Barion oldalán a „vissza” vagy a „frissítés” gombra kattint, vagy bezárod az oldalt mielőtt visszairányít a honlapunkra.

5.5.2. Szállítási költség:

A szállítási díjakról részletes adatokat találsz az alábbi oldalakon:
http://ledenvilagitasod.hu/segithetunk/szallitasi-modok/
http://ledenvilagitasod.hu/segithetunk/fizetesi-mod/

5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

5.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

5.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

  1. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

6.2. Általános teljesítési határidő raktáron lévő termék esetén a visszaigazolástól számított 48 órán belül, egyéb esetben 2-3 héten belül

6.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

6.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Menü