Elérhetőségünk:

+3620-372-3390
info@ledenvilagitasod.hu

Leadott megrendelés módosítása

A megrendelésed egészen addig tudjuk módosítani, amíg a rendelésed állapota függőben van, az az még nem kaptál egy e-számlát és egy e-mailt arról, hogy átadtuk a futárnak a csomagod.

Ha módosítást szeretnél kérni pl: törölni egy tételt vagy hozzááadni egy másik terméket, e-mailben vagy telefonon tudod jelezni felénk.

Gyakran ismételt kérdések

Ha a visszaigazoló e-mailben úgy látod, hogy nem került érvényesítésre a kuponod, kérjük írd meg nekünk levélben a problémát és segítünk javítani a hibát.

Amikor a futár átadja a csomagod, van lehetőséged bankkártyával fizetni nála. Amennyiben a szállítási költségen szeretnél faragni, akkor azt tanácsoljuk, írj nekünk egy levelel, hogy töröljük a megrendelésed és adj le egy új megrendelést, ahol a bankkártyás fizetsi módot jelölöd ki.

Ekkor automatikusan a Barion bankkártyás fizető rendszer oldalára jutsz, ahol tudsz kártáyval fizetni.