Házhozszállítás Sprinter futárszolgálattal

Ha házhozszállítás mellett döntesz, akkor a csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy.

  • Kiszállítási időszak: A futár munkanapokon 8-18 óra között kézbesíti a csomagod
  • Kiszállításról értesítés: Sprinter futárszolgálattal dolgozunk, ők a kiszállítás napján reggel e-mailben értesítenek, a csomagkézbesítés várható időpontjáról. 3 órás időintervallumot adnak meg, így elég csak abban az 3 órában otthon tartózkodnod.
  • Futár telefonszáma: A futár általában felhív kézbesítés előtt, így akár módosítani tudod a kiszállítási időpontot.
  • Csomag nyomonkövetés: A csomagod feladáskor egy egyedi csomagszámot fogsz kapni, amiről e-mailben fogsz értesülni. A Sprinter weboldalán könnyen nyomon követheted a kiválasztott világításaid érkezését a csomagszám alapján itt: Sprinter csomagkövető>>

Szükség esetén a Sprinter futárszolgálat ügyfélszolgálatát munkanapokon 8-17:30 óra között tudod hívni az alábbi telefonszámon:
06 1 881 2615

Telefonálás előtt készítsd elő a csomagszámodat, úgy gyorsabban tudnak segíteni!

Díjszabás

Bannkártyás fizetésKészpénzes fizetés átvételkor
Házhozszállítás 0 – 19 999 Ft-ig1090 Ft1090 Ft
Házhozszállítás 20 000 Ft felett0 Ft0 Ft
Személyes átvétel az Átvevőhelyen0 Ft0 Ft

Gyakran ismételt kérdések

Ha olyan terméket választok, aminél ingyenes a szállítás, akkor a többi termék szállításáért sem kell fizetnem?
Mi történik ha nem tartózkodom a címen a kiszállítás időpontjában?
Ha olyan terméket választok, aminél ingyenes a szállítás, akkor a többi termék szállításáért sem kell fizetnem?

Ha olyan terméket vásárolsz, aminél látod az ingyenes kiszállítás jelölést, akkor a többi világítás szállításáért sem kell fizetned, azokat is díjtalanul szállítjuk ki Magyarország területén belül.

Mi történik ha nem tartózkodom a címen a kiszállítás időpontjában?

A futár egy értesítőt fog hagyni a postaládában, amin szerepel a telefonszáma, így egyeztetni tudtok hogy melyik napon jönne legközelebb. A futár maximum 3 alkalommal próbálja meg kikézbesíteni a csomagod, ha a harmadik alkalommal sem tudod átvenni tőle, visszaszállítja hozzánk és a rendelésed törlésre kerül.

Hogyan számoljam ki, hogy mikor kapom meg a csomagom?
Ha szeretném módosítani a szállítási címet mi a teendőm?
Hogyan számoljam ki, hogy mikor kapom meg a csomagom?

A rendelések Hétfőn és Csütörtökön kerülnek feladásra. A kiszállítási idő 1-3 munkanap.
Hétfő 11:01 – Csütörtök 11:00 között leadott megrendeléseket: Pénteken viszi a futár a megadott címre.
Csütörtök 11:01 – Hétfő 11:00 között leadott megrendeléseket: Kedden viszi a futár a megadott címre.

Ha szeretném módosítani a szállítási címet mi a teendőm?

A szállítási cím módosítását tőlünk kérheted üzenetben itt vagy ha a GLS központi telefonszámát felhívod: +36 1 802 0265 , ők is szívesen módosítják neked.

Menü